ورود

ورود به سایت

نام کاربری *
رمز عبور *
به خاطر سپردن من
چهارشنبه, 15 شهریور 1396 16:40

تطهیر فرقه برای یک لقمه نان!

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 

 


جشن بهایی شدن مسیح

 

تلاش برای تطهیر فرقه ضاله توسط مسیح علی نژاد در دورهمی بهاییان با تعریف و تمجید این فرد معلوم‌الحال انجام شد.

به گزارش دیده بان، مسیح علی نژاد ازجمله افرادی است که با اقدامات مقرضانه خود نه‌تنها در داخل کشور بلکه در خارج هم فرجامی نداشته است. به‌نحوی‌که با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان دربه‌دری این فرد را در کانال‌هایی که علی نژاد در آن‌ها رؤیای موفقیت خود را دنبال می‌کرد، پیدا نمود.

کانال‌هایی که یکی پس از دیگری مسیح علی نژاد را طرد کرده و با اخراج نمودن او، بی‌کفایتی این فرد را در انجام کارها نشان دادند.

با این تفاسیر و درزمانی که علی نژاد درمانده از این وضعیت بود، فرقه بهاییت را بهترین گزینه برای گذران زندگی خود انتخاب کرد تا باتحمل چنین خفت و خواری بزرگی بتواند روزگار خود را سپری کند.

پرواضح است فرقه بهاییت آخرین موقعیت برای این فرد بوده و با این وضعیت مسیح علی نژاد باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت تشکیلات انجام دهد.

لازم به ذکر است که در ابتدا به‌صورت غیرمستقیم این فرد از بهاییت حمایت می‌کند و در گزارش‌هایی در شبکه وابسته به تشکیلات (من و تو) فعالیت می‌کند. اما به‌تازگی در دورهمی بهاییان مسیح علی نژاد خدمات خود را به بهاییت آشکارتر نموده و از قرار گرفتن در آغوش بهاییت ابراز خشنودی می‌کند و بهایی شدن خود را در کنار دیگر اعضای فرقه جشن می‌گیرد.

در همین مراسم علی نژاد برای تملق‌گویی و تکمیل خوش‌خدمتی خود به این فرقه صهیونیستی، در توجیه نجس بودن بهاییان چنین می‌گوید که این موضوع نتیجه کار کردن بر روی بخش سنتی جامعه بوده و همچنین بدکاره، نجس بودن، جاسوس بودن را نفی می‌کند و در عقده‌گشایی خود از نظام، و از سوی دیگر رضایت اربابان بهایی خود آن‌ها را به جمهوری اسلامی ارتباط می‌دهد.

از سوی دیگر در توضیح عکس‌های مراسم، علی نژاد این موضوع بهایی شدن خود را به مثابه هویدا در دوران محمدرضا شاه، کتمان می‌کند ولی خدمات، حمایت‌ها و طرفداری همه‌جانبه از بهاییت و شبکه این فرقه تنها بخشی از ارادت این فرد به بهاییت را نشان داده و بهایی شدن او را تأیید می‌کند.

ناگفته نماند که یکی از شروط استخدامی در کانال مربوط به این فرقه تغییر عقیده و دین افراد به‌سوی آموزه‌های فرقه بهاییت است.

همچنین واکنش مخاطبان در پست‌های مربوط به عکس‌های این مراسم هم جالب بوده و اقدامات این فرد معلوم‌الحال را تمسخر نموده و ابراز داشته‌اند که دیگر از این حرکات وی خسته شده‌اند.

 

 

00l1

خواندن 830 دفعه