ورود

ورود به سایت

نام کاربری *
رمز عبور *
به خاطر سپردن من
چهارشنبه, 15 شهریور 1396 16:34

عنصر بهایی در دامن وهابی ها

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 

 


رابط بین وهابیت و بهاییت رونمایی شد

 

کانال وهابی کلمه با انتشار مصاحبه‌ای از سوی این شبکه با فردی روحانی نما به نام عبدالحمید معصومی، بازیچه شدن این فرد معلوم‌الحال در تبلیغات برای بهاییت و وهابیت را رسانه‌ای کرد.

به گزارش دیده بان، روحانی خود خوانده‌ای که مدتی قبل به بهانه شهرت و به دست آوردن موقعیت‌ اجتماعی، خفت و خواری همراهی با فرقه ای صهیونیستی را به جان می خرد و دامان بهاییت را تطهیر می‌کند، در اقدامی مشترک برای خودنمایی و رسیدن به آمال و آرزوهای خود تن به بازیچه شدن توسط فرقه‌ ای دیگر می‌دهد و با ورود خود به پروژه وهابیت و مصاحبه با شبکه منتسب به این جریان، تعلق خاطرش به آنها را به نمایش گذاشته و عقده‌گشایی خود را رسانه‌ای می‌کند.

شبکه کلمه به دروغ این فرد را از اساتید حوزه و فعال «دگر مذهب» معرفی می‌کند و در ابتدای مصاحبه تبلیغات برای این عنصر بهایی که به‌تازگی در خدمت وهابیت درآمده است را شروع و به تعریف و تمجید از عامل مشترک میان فرقه‌های بهاییت و وهابیت می‌پردازد.

این شبکه تلاش دارد علاوه بر موارد فوق بحث جایگاه غیرمسلمانان در یک تفکر دینی را با محوریت تخریب مسلمانان و تبلیغ در جهت منافع بهاییان را در دستور کار قرار دهد و مخاطب را با نمایشی رسانه‌ای و موجه نمودن موضوع بانام روحانیت و استاد حوزه، طبیعی و عادی جلوه دهد.

همچنین از دیگر محورهای این شوی مشترک فرقه‌ای، مواردی مانند تبعیض و نگرشی متفاوت از سوی جمهوری اسلامی است که در قالب نامیدن اسم دین به فرقه بهاییت، سعی در پرداختن و مجاب نمودن آن دارد.

ناگفته نماند، معصومی فردی است که آمادگی این خدمات دهی را دارد و از سویی این فرد ساده‌لوح برای رسیدن به شهرت و جاه‌طلبی، پس از آنکه خود را به روحانیت و حوزه متصل می‌کند در مرحله بعد با وجاهتی که از این طریق بدست می آورد خدمات خود به بهاییت و تطهیر آن‌ها را دنبال می‌کند.

این در حالی است که فرقه‌ها برای تأیید خود سعی می‌کنند از هر طریقی به این مهم دست یابند، حال بهاییت از روی ناچاری و ضعف خود چنین فردی را خادم خود نموده تا از طریق لباس او تأیید لازم را بگیرد و در مدت‌زمانی بعد برای بار دیگر همین فرد را بهترین گزینه برای پروژه تبلیغ و خدمات مجدد به فرقه وهابیت معرفی می‌کنند. پرواضح است فرقه‌ها به دنبال افراد ساده‌لوحی هستند که با توهم رسیدن به آرزوهای خود حاضر به تن دادن به انجام هر کاری برای فرقه‌ها بوده و هستند.

خواندن 719 دفعه